söndag 22 mars 2009

Någon med hjärta?

Uppgivenhet och sorg är några ord man kan beskriva eftermiddagens plattmatch....

Leksand förlorar RÄTTVIST mot ett taggat Växjö med 2-3.

Många ropar efter sportchefens avgång, men är det han som skall prestera på isen?
Att så många välbetalda hockeystjärnor underpresterar så kapitalt är för mig helt osannolikt jävla bedrövligt, jag skulle skämmas som en hund inför mina kamrater, familj och vänner.

Ett tag såg det ut som en pojkmatch där det inte är tillåtet att tacklas, ett under att Jonasén inte blev inbytt för att köra över någon motspelare och visa vägen för övriga.

Eller är det så att flera spelare sitter med nya kontrakt, är bekväma och rädda att skada sig?

Det luktar skit det här....

Skulle någon prestera så här lite på en "vanlig" arbetsplats skulle dom flesta få en reprimand och senare sparken....

Jag är glad att jag inte lurade hit några av mina vänner för att se Leksand spela skjortan av motståndarna.

GLAD?

Tyvärr berättar en pålitlig vän att Myllyniemi sagt att det är gott om fritid i Leksand.....
Hur fan tolkar man det?
Jag tolkar det som att Leksand är ett semesterparadis för avdankade stjärnor....

Vad i HELVETE händer?