fredag 16 april 2010

Truppen just nu!

Patric Kjellberg berättar om lagbygget på Leksands IF hemsida, se länk nedan.
Min personliga åsikt om vilka som skall vara kvar:
Backar
Antti Hulkkonen - Bort
Stefan Lassen - Stanna
Kenny Källström - Stanna
Kimmo Lotvonen - Bort
Jean-Luc Grand-Pierre - Bort
Forwards
Andreas Martinsen - Bort
Martin Janolhs - Stanna
Johan Hägglund - Stanna
Martin Karlsson - Stanna
Jesper Ollas - Stanna
Jussi Pesonen -Bort
Tomas Kollar - Stanna
Jens Bergenström - Stanna
David Åslin - Stanna

Min magkänsla säger att Pelle Prestberg stannar, det som jag hört tidigare i vinter kan stämma om att han trivs i Dalarna. Sen säger lönechecken en annan sak, men jag tror att Leksand vill ha kvar honom.

Jonas Rönnqvist tar med sig Almtunabacken Elias Fälth till Luleå och jag blir inte förvånad om "PW" sticker snart också...


LIF länk