tisdag 26 januari 2010

Lawson ansluter


Leksand gjorde idag klart med den kanadensiske målvakten Tom Lawson!

Tom har spelat i Sibir Novosibirsk dom 2 senaste säsongerna!

Leksand är bra på att hålla på hemligheterna i år, först Virta och nu Lawson som ingen har viskat ett knyst om...

Jag antar att Timo Leinonen kommer att skickas iväg när som helst, "rehab" resan hem till Finland trodde jag var slutet för Timo i Leksand, så frågan jag ställer mig är varför han överhuvudtaget vaktat båsdörren dom 2 senaste matcherna?

Jag har svårt att tro att Leksand petar Jocke Eriksson som 1:a målvakt utan jag är bergsäker på att Lawson kommer att vara back-up!

Lawson länkar

Leksandsjunioren Filip Forsberg är återigen uttagen till en Landslagsturnering, nu är det i Tjeckien den spelas om ca 2 veckor!