lördag 24 oktober 2009

Läktarexpert...

Leksand vann mot Troja med 4-1 i går kväll, själv var det bums i säng direkt efter match eftersom jag skulle jobba i tidigt morse...

Jag är säker om motståndet varit bättre så hade det varit torsk igen!, så osäkert spelet är så är jag glad för varje mål som ramlar in...

Jag fattar inte varför det inte finns linjer i t.ex powerplay som andra lag kan visa upp??
Att i 5 mot 3 skall det ringa minst en gång begriper väl alla om vi ens skall tänka på att lämna den här serien??
Hur svårt kan det vara att Backen passar Forwarden nere i ett hörn och tillbaka, efter det flytta över till nästa back och direktskott???

Två sådana lägen var det mot Troja och högst fem skott på mål...
Att inte ha en "poweruppställning" är obegripligt, vem vill se Markus Persson bli yr i mössan när han snurrar i ett hörn??

Att David Åslin blir matchens lirare är så fantastiskt kul och samtidigt borde det skicka signaler rakt in i hjärnor och hjärtan hos "proffsen" i laget...

Strömberg vågar lufta Janhols, Martin Karlsson och 16 åringen Viktor Rask i 3:e är som balsam för själen när dom andra funderar vem som skall gå vidare i Idol!

Hade en granntant med i bilen hem efter Moramatchen; Hade jag jobbat så här dåligt så hade jag garanterat fått sparken... Kunde inte sagt det bättre själv...

I morgon är det Sundsvall...