onsdag 20 maj 2009

István Sofron


Tommy Sjödin blir assisterande tränare i Rögle!
Hade någon sagt Brynäs hade knappt någon reagerat det skulle nästan varit självklart men nu måste oddset varit skyhögt om det skulle varit spel på det...
"Sjödda" har imponerande 15 säsonger i Brynäs men hur många vet att han är fostrad i Timrå?

Mora tappar Mario Kempe som går tillbaka till Rögle.

Leif Strömberg har ett finger med i värvningen av danskebacken Stefan Lassen.

Jag känner en trygghet med vår nya tränare och något säger mig att det kommer bara att bli bättre.

Det heta ryktet om István Sofron kan vi avskriva för han har förlängt med Székesfehérvár!

HV71 har skrivit med "trollgubben" Mattias Tedenby på 2 säsonger, jag vill säga att han är av samma kaliber som Omark och Harju.

Ex Leksingen Mike Rådde som spelade med Karlskrona i Div.1 och Kallinge erbjuds inget nytt kontrakt. Rådde spelade som junior i Leksand mellan 2004-2008.

Ni undrar vem István Sofron är? Han är ungersk medborgare och spelar i österrike är forward, tyvärr ingen målspruta då han endast producerat 7+12 på 91 matcher. Han kommer förmodligen aldrig att sätta sin fot i Ejendals Arena, men nu har jag väl sått ett frö på alla sportchefer som läser min blogg och bara längtar efter en rookie att sätta klorna i. :)


Go natt!